10 фактів про Xbox, які ви ніколи не чули

На відміну від інших великих виробників консолей в ігровій індустрії, бренд Microsoft Xbox є відносно новим. Він дебютував лише у 2001 році, через кілька років після власної PlayStation від Sony та через десятиліття після виходу на ринок Nintendo. Це не завадило їй стати одним із найважливіших імен в іграх. Незважаючи на величезну популярність Xbox, є багато речей, які люди не знають про домашні консолі Microsoft.

1. Кожен запуск Xbox 360 супроводжувався саундтреком

Більшість людей знають, що на Xbox 360 була попередньо завантажена Hexic HD, гра, розроблена тією ж людиною, яка відповідала за тетріс. Однак багато хто не усвідомлює, що у стартових версіях консолі також був музичний плейлист з 12 пісень, до якого входили Marcy Playground та Funeral For A Friend.

2. Назва Xbox була зовсім іншою

Назву Xbox отримав через те, що спочатку він був побудований з частин ПК та використав нову версію графіки DirectX. Це призвело до того, що він отримав назву DirectX Box. Пізніше ім’я було скорочено до Xbox і було включено лише до списку потенційних імен, які надаються цільовим тестерам, щоб продемонструвати, наскільки це було непопулярним. Тим не менш, учасники випробувань, схоже, віддали перевагу цьому імені альтернативам, тому воно прижилося.

3. Xbox Live Arcade майже не відбулася

Магазин Xbox Live Arcade, що пропонував інді-ігри для скачування у цифровому вигляді, був практично закритий перед запуском. Незважаючи на те, що він став однією з найбільших переваг при продажу консолі і мав величезний успіх, деякі вважали, що він може знищити роздрібні продажі та завдати шкоди індустрії консолей.

4. Перші дві консолі продані на збиток

Технології всередині Xbox і Xbox 360 окрім виробничих витрат означали, що кожна окрема консоль продавалася з втратою близько 125 доларів при запуску. З часом ця цифра поступово зменшувалась у міру того, як деталі ставали дешевшими, хоча більшу частину грошей Microsoft отримувала від продажів програмного забезпечення.

5. Контролер Xbox One мав 200 прототипів

Щоб переконатися, що контролер для новітньої консолі ідеально підходить для користувачів, Microsoft провела вичерпний процес тестування, під час якого команда створила 200 прототипів. Зрештою, вони зупинилися на випущеній версії, оскільки вважали, що вона може з комфортом поміститися практично в будь-яких руках.

6. І вони експериментували з технологією випромінювання запахів

Крім спроб придумати найкращий контролер, Microsoft також експериментувала з деякими химерними доповненнями для аксесуарів. За словами деяких керівників, це включало наявність пристрою, що випромінює запах усередині контролера, який можна було використовувати, щоб допомогти гравцям зануритися в атмосферу.

7. Японія не великий шанувальник

Незважаючи на свій успіх у Європі та Північній Америці, Microsoft не змогла залишити жодного реального сліду на японському ринку, незважаючи на величезну ігрову індустрію в країні. Фактично, оригінальні Xbox і Xbox One часто продавалися лише кілька сотень одиниць на тиждень.

8. Це була не перша консоль, над якою працювала Microsoft

Оригінальний Xbox міг бути першим офіційним випуском консолі Microsoft, але не першим, над яким вони працювали. До початку розробки Xbox вони допомогли SEGA з Dreamcast, навіть перенісши на неї Windows CE. Коли з’ясувалося, що Dreamcast приречена на провал, керівники SEGA навіть намагалися переконати Microsoft дозволити іграм з їхньої консолі працювати на Xbox.

9. Один гравець залишався у Halo 2 тижні після його закриття

Коли Microsoft закрила вихідні сервери Xbox Live, один гравець вирішив провести свій унікальний протест. Для цього потрібно було залишатись онлайн протягом двох тижнів після офіційного закриття, залишаючись у системі підбору гравців Halo 2.

10. Червоне кільце смерті було дуже дороге

Частота відмов Xbox 360 була неймовірно високою. Близько 50% всіх перших консолей страждали від «Червоного кільця смерті», в порівнянні з 10% або менше для PlayStation 3 та Nintendo Wii. Проблема також призвела до фінансових збитків для Microsoft. З того часу вони підтвердили, що розширена гарантія на пропозицію та витрати на ремонт збільшилися до 1 мільярда доларів.

игры, которые можно играть двоем

Ігри на двох для ПК, які можуть розвіяти нудьгу

7 найкращих ігор, знятих на основі фільмів