Чи будуть 1000 планет Starfield створені процедурно?

Showcase 2022 Xbox і Bethesda був сповнений яскравих моментів, але, ймовірно, шоу було вкрадено трейлером ігрового процесу для майбутньої науково-фантастичної рольової гри Bethesda Starfield. Насправді глядачі бачили лише невелику вибірку ігрових фракцій, інопланетян і планет. І хоча приєднатися до космічних піратів або битися з ними в Starfield буде цікаво, головною перевагою рольової гри є її масштабність і багато планет, які можна досліджувати.

За словами директора Starfield Тодда Ховарда, гравці зможуть приземлятися на тисячі планет і досліджувати їх. Навіть краще, гра нібито не обмежуватиме ваше дослідження лише однією чи двома невеликими основними локаціями. Наприклад, на планеті Джемісон розташовуватиметься гамірне місто Нова Атлантида, яке фактично слугуватиме головним осередком протягом усієї гри. Однак гравці Starfield зможуть досліджувати набагато більше земної поверхні цієї планети. Навіть якщо планети Starfield не будуть реалістично масштабовані, вони все одно становитимуть набагато більше цифрової нерухомості, ніж будь-яка команда розробників може реально створити. Ось чому Bethesda звернулася до процедурної генерації.

У 2020 році в інтерв’ю Develop: Brighton Conference Говард натякнув, що в той час як у Starfield (і The Elder Scrolls 6) буде чимало створених вручну локацій, Bethesda використовуватиме процедурну генерацію, щоб допомогти створити інші частини ландшафту гри. Говард також зазначив, що двигун Starfield, Creation Engine, трохи застарів і зараз перебуває на капітальному ремонті (хоча деякі геймери стверджують, що його потрібно замінити). Проте чесно кажучи, процедурна генерація не є чимось новим для Bethesda чи Creation Engine. У The Elder Scrolls 3: Morrowind, найбільші підземелля створювалися вручну, тоді як усі менші створювалися процедурно. Гаразд, технічно цю гру було розроблено за допомогою Gamebryo, а не Creation Engine, але Creation Engine базувався на Gamebryo, тому він все ще має значення.

Щоправда, Говард прямо не заявив, що Starfield використовуватиме процедурну генерацію для 1000 планет гри, але, враховуючи жахливі наслідки цієї кількості, можна з упевненістю припустити, що команда розробників покладатиметься на цю технологію, щоб допомогти заповнити цифрову галактику гри. Використовуючи Morrowind як модель, шанси, що 99% 1000 планет принаймні частково стануть результатом комп’ютерного алгоритму, який створить ландшафти. Якщо це так, то більшість із цих світів, ймовірно, існуватимуть лише як ферми ресурсів. Однак найважливіші планети в грі, ймовірно, відчують дотик людини-розробника. Можливо, творці ландшафту побудують ці планети повністю, а може, вони створять міста та підземелля, пов’язані з місіями та основним сюжетом, а потім попросять програму допомогти заповнити прогалини. Ймовірно, ви побачите комбінацію всіх цих концепцій залежно від того, який світ ви досліджуєте.

Звичайно, хто може сказати, що процедурна генерація не виходить за межі досліджуваних планет? Під час трейлера Starfield глядачі відчули смак надійної системи створення кораблів у грі, а також поглянули на космічні бої. За номінальною вартістю гравці зможуть літати навколо та брати участь у орбітальних повітряних боях, плестися навколо астероїдів тощо. Якщо для розробки світів у Starfield використовується процедурна генерація, чому не можна застосувати технологію для створення випадкових ворожих кораблів або розсіювання астероїдних полів різноманітними колекціями галактичного сміття?

Процедурна генерація пройшла довгий шлях з тих пір, як Bethesda використовувала її в The Elder Scrolls 3: Morrowind, і хоча компанія не завжди покладалася на цю технологію так сильно, як це може знадобитися незабаром, ймовірно, Starfield залежатиме від процедурної генерації. Це не означає, що гра буде схожа на тьмяну ванільну версію No Man’s Sky, але це, ймовірно, означає, що якщо під час гри Starfield ви зіткнетеся з будь-якою заплутаною географічною геометрією, вам не доведеться занурюватися надто глибоко, щоб виявити причину.

Поділитися:
Fallout 5

Fallout 5 підтверджено Bethesda, але чекати доведеться довго

Final Fantasy

У Final Fantasy 16 немає американської озвучки через розлючених американців