Нове дослідження показує, що ігри «навряд чи» впливають на самопочуття

Нове дослідження дослідників з Оксфордського університету виявило, що ігри не мають загального впливу на психічне здоров’я.

Дослідження, проведене командою Оксфордського Інтернет-інституту, суперечить результатам попереднього дослідження тією ж командою в 2020 році, яка дійшла висновку, що люди, які грали в ігри протягом тривалого часу, повідомили, що почуваються щасливішими, ніж ті, хто цього не робив.

Але між дослідженнями є дві ключові відмінності. Нове дослідження має набагато більший розмір вибірки, ніж перше дослідження, з понад 39 000 учасників у порівнянні з менш ніж 4 000 в оригіналі. Крім того, нове дослідження змогло безпосередньо відстежити ігровий процес його учасників, тоді як попереднє дослідження покладалося виключно на оцінки гравців.

З дозволу гравців сім видавців співпрацювали з дослідженням, щоб поділитися даними геймплея таких ігор, як Apex Legends, Eve Online, Forza Horizon 4 і Outriders. За ігровими звичками учасників спостерігали протягом шести тижнів і просили повідомити про свій досвід у таких термінах, як «автономія», «компетентність» і «внутрішня мотивація».

Професор Енді Пржибильскі сказав: «Ми справді дали збільшенням і зменшенням кількості відеоігор справедливий шанс передбачити емоційний стан задоволеності життям, і ми не знайшли цьому доказів — ми знайшли докази того, що це неправда в практично значущому відношенні».

Але Пржибильскі також хотів підкреслити, що, незважаючи на те, що нове дослідження є більш комплексним, ніж більшість інших досліджень ігор і психічного здоров’я, воно все ж обмежене щодо розміру ігрової індустрії та кількості людей, які грають в ігри в усьому світі. Спочатку звернувшись до понад 30 видавців з проханням взяти участь, зрештою відповіли лише сім, і цим семи знадобилося «півтора року», щоб надати свої дані.

А тим часом в окремій статті опублікований на веб-сайті Оксфордського університету, Пржибильскі заявив, що ігри можуть вплинути на самопочуття людини за більш конкретних обставин, наприклад, коли вона відчуває, що не може зупинитися. «Враховували не кількість ігор, а якість… якщо вони відчували, що повинні грати, вони почувалися гірше. Якщо вони грали, тому що їм це подобалося, то дані не вказували на те, що це вплинуло на їх психічне здоров’я», — сказав він.

Тим не менш, Пржибильскі стверджує, що «немає доказів» того, що обмеження кількості ігор покращить ваше психічне здоров’я, що ще більше ставить під сумнів політику, спрямовану на обмеження часу, проведеного в іграх, як-от закони Китаю, які обмежують дітей однією годиною на день у п’ятницю, суботу та неділю.

Поділитися:
Дизайн ворогів і героїв у франшизі Platinum Games залишається приголомшливим. Bayonetta має крила метелика та роги з щупальцями в деяких послідовностях дій

Оголошено дату виходу Bayonetta 3

Level Infinite оголосила про запуск закритого бета-тестування мобільного шутера від третьої особи Goddess of Victory: NIKKE .

Мобільний шутер Goddess of Victory: NIKKE вирушив до ЗБТ