Є світ, в якому Stormgate не існує. У цьому світі Blizzard ніколи не зливалася з Activision і не виявляла, наскільки прибутковими можуть бути лутбокси Overwatch. Bizarro Blizzard вирішила, що StarCraft 2, одна з найкращих стратегічних ігор у реальному часі, заслуговує негайного продовження. Але в нашому реальному світі ключові уми, які стоять за StarCraft 2, втомилися чекати шансу з’явлення StarCraft 3. Коли стало зрозуміло, що новий RTS (стратегія в реальному часі) не з’явиться найближчим часом у Blizzard, вони перестали чекати, і замість цього почали самостійно створювати Stormgate.
В одному сенсі Stormgate — це абсолютно нова RTS, яка буде запущена в бета-версію в 2023 році. З іншого боку, це продовження StarCraft 2, яке керівник виробництва Тім Мортен і ветеранська команда хотіли створити протягом 6 років.
Подивіться на те, що вони планують, і легко зрозумієте, як Stormgate продовжує те, що в StarCraft ніколи не буде. Насправді, це вражає класику:
- Це фільм «Люди проти інопланетян» в реальному часі, дія якого розгортається в майбутньому, але зі смаком фантазії
- Frost Giant вже має плани щодо третьої фракції, і кожна з них матиме унікальний стиль гри
- Гра обіцяє класичний мультиплеер 1 на 1
Stormgate, здається, зосереджені на тому, щоб переконати гравців, що RTS ще не вичерпано, незважаючи на те, що минуло десятиліття після League of Legends. Ось що нас схвилювало в майбутньому Stormgate:
- Кооперативна кампанія
- Гра в командах, об’єднаних в режими для кількох гравців
- Режим для трьох гравців проти штучного інтелекту з власною системою прогресу
«Є можливість відчути RTS від самотнього досвіду до більш соціального досвіду», — каже Тім Мортен, який був співзасновником Frost Giant після багатьох років роботи над StarCraft 2.